Harmonikkamusiikki kruunaa tunnelman - tilaa harmonikansoittaja Tampereelta

Oletko järjestämässä juhlia tai muuta tapahtumaa, jota heleä musiikki mukavasti elävöittäisi? Harmonikkamusiikki on monien tunteiden tulkki, joka vie juhlavieraat niin hilpeän polkan pyörteisiin kuin kaihoisan tangonkin tunnelmiin. Keikkailen tilauksesta yhden miehen orkesterina niin pienissä kuin isoissakin tapahtumissa - ota yhteyttä ja varataan esiintymispäivä!

Mies ja harmonikka keikkailevat myös orkesterissa

Elävä musiikki on juhlien ja tapahtumien kohokohta. Olen soittanut harmonikkaa jo vuosikymmeniä toimien aktiivisesti myös harmonikansoiton opettajana Tampereella. Esiinnyn tilauksesta kaikenlaisissa juhlatilaisuuksissa ja tapahtumissa sekä Mies ja harmonikka -periaatteella että Unto Satorannan yhtyeen jäsenenä: muun muassa tanssi- ja iskelmämusiikkia soittava orkesterimme kohottaa tunnelmaa harmonikan, saksofonin ja samettisen lauluäänen yhdistelmällä. Lisäksi on tarjolla erilaisia kokoonpanoja mies- tai naissolistein.Voimme neuvotella soitettavista kappaleista yhdessä asiakkaan kanssa tai orkesterin toimesta valita tilaisuuden luonteelle sopivimman setin soittajineen. Järjestämme myös talvikaudella joka toinen sunnuntai päivätansseja Kyröskosken Hällä-pirtillä vaihtuvin huippusolistein!

Tilaa pelimanni juhlien vetonaulaksi

Ilahduta vieras- tai ystäväjoukkoa ja tilaa tapahtumasi vetonaulaksi taitava haitarinsoittaja tai vaikka koko bändi.  Harmonikan huolettomat sävelet saavat juhlavieraat hyvälle tuulelle ja parhaimmassa tapauksessa pistämään tanssiksi!Kysy myös juhliisi, esimerkiksi häihin tai syntymäpäiville, kokonaispakettia, joka mainion musiikin lisäksi sisältää Hällä-pirtin tilat sekä pitopalvelun. Esiinnyn tilauksesta niin Tampereella kuin lähikunnissakin. Ota yhteyttä!

Suosittele meitä

Facebook Twitter 1Jaa

Haluaisitko kysyä lisää palveluistani?

Kuuntele näytteitä Unto Satorannan yhtyeen musiikista! ”Silloin aikaan nuoruuden”-albumin sulosävelistä voit nauttia myös kotona tilaamalla levyn kotiisi hintaan 10€ + postikulut!

Tarjoan laadukasta haitarinsoiton opetusta sekä keikkailen ammattimuusikkona. Kirjoita oheiseen lomakkeeseen viestisi sekä yhteystietosi, niin palaan asiaan mahdollisimman pian!

Sähköpostitse
Tekstiviestitse

Rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä

Harmonikkakoulu Tapani Luojus
Hatanpään Valtatie 34
33100 TAMPERE

Puh: 0400 735 082

2. Rekisteriasiat

Asiakaspalvelumme vastaa rekisteriä koskeviin kysymyksiin ja palautteisiin mahdollisimman nopeasti.

3. Rekisterin nimi

Harmonikkakoulu Tapani Luojus:n asiakas-, markkinointi- ja ajankohtaiskirjeen tilanneiden rekisteri.

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, asiakkaan ja rekisterinpitäjän oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin, tutkimustoimintaan, rekisterinpitäjän ja/tai sen yhteistyökumppaneiden mainonnan ja/tai suoramarkkinoinnin suuntaaminen asiakastietojen perusteella rekisterinpitäjän viestimien ja palvelujen kautta luovuttamatta henkilötietoja ulkopuoliselle taholle.

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteri voi sisältää seuraavia tietoja asiakkaista:

• Nimi
  • Sähköpostiosoite
  • Matka- ja/tai muu puhelinnumero
  • Organisaatio ja asema
  • Organisaation osoitetiedot
  • Yhteysloki

6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteri koostetaan rekisterinpitäjän asiakastietojärjestelmästä, yleisesti saatavilla olevista internetlähteistä, sekä mahdollisista muista julkisista lähteistä. Pääsääntöisesti osoitelähteet on eritelty mikäli ne ovat muita kuin ensiksi mainittuja.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset

Rekisterinpitäjä ei luovuta asiakkaiden henkilötietoja ulkopuolisille, paitsi Suomen viranomaistoimien niin edellyttäessä.

8. Tietojen poistaminen

Tietoja voidaan poistaa henkilön vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi.

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Rekisterinpitäjän ja sen mahdollisten tietotekniikkakumppanien tietoverkko ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee, on suojattu palomuurilla ja muilla tarvittavilla teknisillä toimenpiteillä.